Vårt hjälpcenter

  • KUNDSERVICE

    Klicka här om du vill komma i kontakt med oss.
    Klicka här 
  • FRAKT & LEVERANS

    Läs mer om våra frakter och leveranser.
    Klicka här 
  • RETUR & REKLAMATION

    Vill du veta hur du utför en retur eller reklamation?
    Klicka här 
  • KÖPVILLKOR

    Information om våra köpvillkor.
    Klicka här 
  • INTEGRITETSPOLICY

    Läs mer om vår integritetspolicy.
    Klicka här 
  • Bli Ambassadör

    Läs mer om vårt ambassadörsprogram här.
    Klicka här 

Frakt & leverans

1. Leveranstider

Våra normala leveranstider är 1-3 arbetsdagar och skickas med Postnord.  OBS! Beställningar lagda på helger skickas tidigast på måndagen efter.

2. Fri frakt

Fri frakt vid beställning över 749 SEK, annars tillkommer fraktavgift på 59 SEK. (Fraktavgiften är en fast avgift, kund betalar alltså denna avgift även om hela ordern returneras). När ditt paket skickats från oss får du en avisering där du kan följa din försändelse. Om ditt paket levereras med Postnord får du en avisering via sms, mejl eller brev när och var ditt paket finns att hämta ut.

3. Försenad leverans

Vid försenad leverans hör vi av oss på mail eller telefon. Vi reserverar oss för att eventuella förseningar i leveransen kan uppstå. Vid eventuell leveransförsening betalas ej någon ersättning ut. All information gällande en leverans och dess försening kommer att informeras på mail.

4. Outlöst paket (7 dagar)

Paket ligger hos ombud 7 dagar, när 7 dagar har gått tas paketet i retur. Vid outlöst paket förbehåller vi oss rätten enligt 41§ KKL att debitera dig som kund kostnaderna för returfrakt och expeditionskostnad. Du kommer att bli debiterad en minimiavgift på 249sek vid outlöst paket.