Vårt hjälpcenter

  • KUNDSERVICE

    Klicka här om du vill komma i kontakt med oss.
    Klicka här 
  • FRAKT & LEVERANS

    Läs mer om våra frakter och leveranser.
    Klicka här 
  • RETUR & REKLAMATION

    Vill du veta hur du utför en retur eller reklamation?
    Klicka här 
  • KÖPVILLKOR

    Information om våra köpvillkor.
    Klicka här 
  • INTEGRITETSPOLICY

    Läs mer om vår integritetspolicy.
    Klicka här 
  • Bli Ambassadör

    Läs mer om vårt ambassadörsprogram här.
    Klicka här 

Retur & reklamation

1. Retur

Vid köp av varor på vår webbplats har du som kund möjlighet att utnyttja din ångerrätt enligt gällande lagstiftning.

14 dagars ångerrätt: Din ångerrätt gäller från och med det att du mottagit den vara du beställt. Notera att kosttillskott måste returneras i oöppnat skick och kläder ska återsändas med alla taggar intakta och i säljbart skick, i oskadad förpackning likt det skick de levererades i. Vid retur står Gymberget inte för kostnaderna för att returnera och ansvaret för att returen kommer till oss helt intakt är på avsändarens ansvar.

  • Varan ska vara oanvänd, felfri och oöppnad.
  • Retufraktkostnad och ansvaret för varan står avsändaren för.
  • Följesedel måste medfölja i paketet för att veta vilken order returen avser.
  • Gymberget har rätt att neka retur om den inte uppfyller ovan krav.

För att utföra en retur mailar du in till info@gymberget.se och informerar att du vill utföra en retur. Vi kommer då skapa en fraktsedel med en QR kod som du kan visa upp på ditt ombud. De kommer i sin tur hjälpa dig att registrera fraktsedeln och skicka varan till oss.

2. Reklamation

Vid reklamation mailar du till oss på info@gymberget.se. Mailet ska innehålla ditt ordernummer samt beskrivning och bild/video på eventuellt produktfel.